Re[2]: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 23:25:54 MET DST

No i gdzie On napisal ze wiesza mu sie tylko i wylacznie podkrecony
sprzet ?!? - z tej wypowiedzi wynika ze wiesza mu sie komp od czasu do czasu i
nie ma znaczenia czy jest podkrecony czy nie !

P> No i powiedz mi teraz, kto bardziej kumaty: Ty czy osioł?
P> Skoro nawet swoich słów nie pamiętasz w których dziwisz się jak
P> to możliwe aby komputer miał zero zwisów - widać Twój ma zwisy!
P> Proste? I na dodatek, te swoje zwisy, tłumaczysz softwareowo.
P> Utrzymujesz że nie masz cienia wątpliwości że komp jest stabilny MIMO IŻ
P> masz na nim zwisy - a podobno "zwisy to pierwszy objaw przegrzania" :-)

Masz sie za inteligentnego czlowieka, wiec przeczytaj napiasne przez
niego zdanie i sprawdz, czy gdzies napisal ze niepodkrecony komp mu sie nie
wiesza !

Pozdrawiam !

--
http://www.viger.tera.pl   |       Oproznij swoj umysl -
mailto:viger_at_tera,pl       | to co wydaje Ci sie dzis sluszne