Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:53:40 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> To, że ja mam zero zwisów jest tylko przykładem udowadniającym, że to
> jest możliwe, że realne jest że pecet może nie mieć zwisów i błędna
> jest interpretacja problemów jakie ma Krzysztof, że to soft jest winien.

Obiecalem sobie ze juz nie bede z toba dyskutowal
ale jak ktos przekreca moje slowa i pisze bzdury odnosnie nich to mnie
krew zalewa, a maczetka z pochwy sie wysuwa.
POWIEDZ TY MI GDZIE JA ci NAPISALEM ZE JA MAM PROBLEMY Z
WINDOWSEM Z POWODU PODKRECANIA NO ZNAJDZ, ZNAJDZ TEN TEKST
I WKLEJ GO I WYSLIJ NA GRUPE ze swojego super stabilnego
komputera z nie wieszajacym sie nigdy WINDOWSEM firmy MICRO$OFT

Krzysiek