Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 22:42:02 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> No i powiedz mi teraz, kto bardziej kumaty: Ty czy osioł?
> Skoro nawet swoich słów nie pamiętasz w których dziwisz się jak

to powiedz mi gdzie ja tu napisalem ze mam zwisy od podkrecania
moze tu : qurwa zrozum pisze Ci to juz n-raz, jak bym mial chociaz cien
watpliwosci,
ze komp jest niestabilny po podkreceniu to bym go nie zostawil w takim
stanie.
LOL ;-))))))

> to możliwe aby komputer miał zero zwisów - widać Twój ma zwisy!

WINDOWS, MIRO$OFT cos ci to mowi

> Proste? I na dodatek, te swoje zwisy, tłumaczysz softwareowo.

moze tam za oceanem macie inne windowsy

> Utrzymujesz że nie masz cienia wątpliwości że komp jest stabilny MIMO IŻ
> masz na nim zwisy - a podobno "zwisy to pierwszy objaw przegrzania" :-)

aaaaaaaa....... to windows wiesza sie tylko od przegrzania procka
(ciekawe co na to inni ;-))))
i ty piszesz ze znasz sie na komputerach
LOL

PLONK wymiekam na debila nie ma mocnych

Krzysiek