Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 02:08:24 MET DST

> Mylisz się. Ten test nie sprawdza np. co się stanie, gdy zestaw
> chłodzący procka nieco się podkurzy, gdy temperatura otoczenia
> (w pokoju) wzrośnie o 5'C, gdy napięcie zasilające spadnie/wzrośnie
> o 10% albo gdy wilgotność względna powietrza skoczy od 10 do 90%.
> Tak myślałem, że właśnie tak "testujecie" sprzęt... i potem efekty
> widać. Ludzie kupują badziewia i potem mają z tym kłopoty.

Wiesz co się dzieje z procesorem przy powolnym wzroście temperatury ?
Bynajmniej się nie spala.
A wiesz co to zabezpieczenie termiczne ?
Bo mają to np. procki Intela.

> O czym? O grupce szaleńców-hobbystów, którzy się bawią pecetami?

Mała grupka nie ma co :-)

> No właśnie. Problem w tym, że mieli podkręcone procki...
> A to bo w gazetce przeczytali, a to bo im "ekspierd" powiedział...

Bo podkręcać to trzeba umieć i mieć głowe na karku.

> Wytłumacz mi, proszę, dlaczego Intel sobie robi krzywdę i sprzedaje
> proca który chodzi na 900MHz jako 600MHz? Dlaczego to robi???
> Tylko uzasadnij to wiarygodnie... :-)

Bo jak by sprzedawał go jako 900Mhz nie zmieniając ceny to sam sobie
stworzył
by wielką konkurencje dla PIII 900.
Za to jak by sprzedawał procki 600Mhz na 900 ze zwiększeniem ceny tak aby
różnica
miedzy C900 a PIII 900 była minimalna to segment rynku low-end i kijenci
mający pieniądze
tylko na procka C600 musiał by zadowolić się produktami konkurencji (AMD).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\