Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 05:04:53 MET DST

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9bg2dm$53l$7_at_news.tpi.pl...
> Wiesz co się dzieje z procesorem przy powolnym wzroście temperatury ?

A czy Ty wiesz co się dzieje z dowolną strukturą układu scalonego
przy wzroście temperatury?

> Bynajmniej się nie spala.

Nikt tu nie mówi o spalaniu.

> A wiesz co to zabezpieczenie termiczne ?
> Bo mają to np. procki Intela.

I co z tego? Jaką Twoim zdaniem FUNKCJĘ spełnia to zabezpieczenie?

> Bo jak by sprzedawał go jako 900Mhz nie zmieniając ceny to sam sobie
> stworzył by wielką konkurencje dla PIII 900.

Czym by się wtedy ten Celeron różnił od PIII ?

> Za to jak by sprzedawał procki 600Mhz na 900 ze zwiększeniem ceny tak aby
> różnica
> miedzy C900 a PIII 900 była minimalna to segment rynku low-end i kijenci
> mający pieniądze
> tylko na procka C600 musiał by zadowolić się produktami konkurencji (AMD).

Widzę, że już wszystkie rozumy zjadłeś i rozgryzłeś nawe marketing Intela.
Jak długo pracowałeś w tej firmie?