Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 01:44:58 MET DST

> Jakoś mało ciekawe były...

Bo za dużo argumentów jak dla Ciebie.

> Otóż to. Paprzesz się czymś, co może nie przynieść rezultatów
> inne niż narażenie stabilności dla wątpliwego wzrostu wydajności.

LOL :-)
Narażenie stabilności ! :-) To brzmi strasznie :-)
Czy Ty w ogóle kiedyś przetaktowałeś chciaż jeden procesor ?
Wiesz co to jest SoftMenu i SoftFSB ?

> Dla kogoś kto nie gra w DOOMa na 1200x1000 i true-color

ROTFL.
Witamy to roku 2001 :-)

> różnica szybkości pracy peceta rzędu 20% jest niezauważalna.

No jasne w końcu to tylko jakieś "marne" 20-30% szybciej.

> Tymczasem podkręcając tą szybkośc bardzo często narażasz się
> na problemy ze stabilnością.

Nie. Podkręcasz proca, zapuszczasz test na pare godzin i jak za te pare
godzin nic nie zawisło to znaczy, że system jest stabilny.

> Czasem pojawiające się tylko
> sporadycznie, np. tylko w cieplejsze dni lub gdy komputer
> pracuje dłużej niż 2 godziny przy specyficznym obciążeniu...

Jeśli system jest niestabilny to obniża się taktowanie CPU o
pare procent i sprawdza stabilność ponownie.

> I po co to wszystko?

Dla wzrostu wydajności za zerową cene.

> 50%?

Czasami nawet i 50%.

> No własnie...

A czy nie robisz nic poza bawieniem się Windowsem ?
Kompresja Div'X i MP3, gry, odtwarzanie filmów czy nawet defragmentacja
to jedne z zastosowań w ktorych ta różnice z przetaktowanego procesora i FSB
można zauwarzyć gołym okiem.

> No choćby taka, żeby uważać od kogo kupuje się używanego peceta.

Dlatego należy uważać od kogo się kupuje.
Ja bym wolał kupić procesor powiedzmy C300_at_450 od kogoś kto zna
się na sprzęcie niż C300_at_300 od jakiejś lamy która nie czyściła radiatora
i wentylatorów od 3lat.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\