Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 01:30:51 MET DST

> No cóż... no comments.

Czyli ???

> Mało wiesz o elektronice i układach scalonych, tempertaturze pracy krzemu
itp...

Fajnie, że Ty wiesz :-)
Szkoda tylko, że nie masz bladego pojęcia o procesorach, ich takowaniu i
wytwarzania
przez nie ciepła. Nie pojmujesz, że można przetaktować procesor a on nadal
bedzie daleko
od granic jego wytrzymałości ? Bo jego wytrzymałość nie ustala żadna firma
pisząc
na nim 600 albo 700Mhz tylko sam procesor i jego technologia wykonania.

> Gdyby tak było, to sprzedałby go Intel a nie sprzedaje...

Sprzedaje.

>Mówi Ci to coś?

Nie.

> No chyba że sądzisz, że w Intelu są głupsi od Ciebie :-)

Nie. Sądze, że są tam ludzie mniej uczciwi odemnie.
Ja nie sprzedawał bym procesorów 450Mhz przy FSb100 jako 300Mhz przy FSB66
oraz C800 jako C533.

> tak, mądrala z Ciebie!

Taaa :-)
Wykołowałem Intela i naprawiłem swoje C600 aby w końcu działał na tyle na
ile
może czyli na ponad 900Mhz :-)

--
Pozdrawia