Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: Peter (peeters_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 19:03:22 MET DST

Piszecie bzdury az przykro czytac
Wiadomo ze jedne sa lepsze i drozsze drugie tansze i lepsze - jak
wszystkie rodzaje towarow. Ja osobiscie min. mam samsunga 2 lata i
dziala on praktycznie non stop i chwale go sobie. Wiadomo ze ma on
nizsza wydajnosc np od IBM-owskiego Deskstara ale z tego co pamietam
byl duzo tanszy niz IBM a do moich zastosowan jest zupelnie
wystarczajacy, samsung oglosil ze ma on 500k MTBF i nie jest to na
pewno cyfra wzieta z nieba ale czyms konkretnym poparta.
Apropos mam kilku znajomych-maniakow ktorzy dla "lepszych cyferek" w
programach diagnostycznych gotowi sa zaplacic n-dziesiat procent
wiecej za dysk chociaz wiekszosc czasu przy kompie spedzaja np przy
mIRCu.
Mowienie "sa kiepskie" , "sa do dupy" czy tym podobne jest dla mnie
lamerskim powtarzaniem plotek. Masz argumenty - wyjaw je zamiast plesc
obiegowe powiedzonka.
Peter