Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 19:07:31 MET DST

Hi!

peeters_at_kki.net.pl (Peter) napisales(as):

>Piszecie bzdury az przykro czytac

A jak ciebie przykro czytac to jzu w ogole...

>Wiadomo ze jedne sa lepsze i drozsze drugie tansze i lepsze - jak
>wszystkie rodzaje towarow.

ROTFL

>Ja osobiscie min. mam samsunga 2 lata i
>dziala on praktycznie non stop i chwale go sobie.

To sie cieszyc powinienes.

>samsung oglosil ze ma on 500k MTBF i nie jest to na
>pewno cyfra wzieta z nieba ale czyms konkretnym poparta.

Czym na przyklad ? Seagate tez tak pisze i coz tego ? Barracudy
padaja mimo wszytskich papierowych danych...

>Apropos mam kilku znajomych-maniakow ktorzy dla "lepszych cyferek" w
>programach diagnostycznych gotowi sa zaplacic n-dziesiat procent
>wiecej za dysk chociaz wiekszosc czasu przy kompie spedzaja np przy
>mIRCu.

Ja mam Fujitsu i nadal pluje na Samsunga...

>Mowienie "sa kiepskie" , "sa do dupy" czy tym podobne jest dla mnie
>lamerskim powtarzaniem plotek. Masz argumenty - wyjaw je zamiast plesc
>obiegowe powiedzonka.

Poczytaj sobie grupe madralo.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor