Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 19:40:54 MET DST

"Peter" <peeters_at_kki.net.pl> wrote in message

> Piszecie bzdury az przykro czytac
> Wiadomo ze jedne sa lepsze i drozsze drugie tansze i lepsze - jak
> wszystkie rodzaje towarow.

i ze niby samsung to ten tanszy i lepszy

> Ja osobiscie min. mam samsunga 2 lata i
> dziala on praktycznie non stop i chwale go sobie.

no to juz nie dlugo ;-)))))))))

> Wiadomo ze ma on
> nizsza wydajnosc np od IBM-owskiego Deskstara ale z tego co pamietam
> byl duzo tanszy niz IBM a do moich zastosowan jest zupelnie
> wystarczajacy,

no dobra wymienie ci kilka plusow dyskow samsunga na pocieszenie
1) sa cichszy od wiekszosci seagatow
2) czasem padna przed uplywem gwarancji
3) aaaaaaa.....
4) eeeeeeee...........

no to chyba wszystko ;-}

> samsung oglosil ze ma on 500k MTBF i nie jest to na
> pewno cyfra wzieta z nieba ale czyms konkretnym poparta.

no wlasnie czym???????

> Apropos mam kilku znajomych-maniakow ktorzy dla "lepszych cyferek" w
> programach diagnostycznych gotowi sa zaplacic n-dziesiat procent
> wiecej za dysk chociaz wiekszosc czasu przy kompie spedzaja np przy
> mIRCu.

ja wole zaplacic "n-dziesiat procent wiecej za dysk" zeby mi nie padl
po 2 latach albo co gorsza dzien po gwarancji w czym celuja szajsungi

> Mowienie "sa kiepskie" , "sa do dupy" czy tym podobne jest dla mnie
> lamerskim powtarzaniem plotek. Masz argumenty - wyjaw je zamiast plesc
> obiegowe powiedzonka.

dla mnie lamersa jest twoja gadka
"dyski samsunga sa dobre bo ja mam takieg i wszytko z nim ok"
ROTFL lamusie i tyle

Krzysiek