nieudany Bios upgrade A7V

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 21:45:27 MET DST

Cześć
mam płytę ASUS A7V Via KT133 (tzn. VT8363) niestety jeszcze nie a.
Bios Rev. A7V1004D z dnia 26 Sept 2000. z sumą kontrolną AA1D.

Ponieważ komputer wiesza mi się niemal codziennie i zadne sztuki ]
nie pomagają doszlam do wniosku, ze moze najnowszy bios pomoze.
Wieszanie jest dziwne, bo zamarza ekran, ale kursor myszy chodzi,
klawiatura martwa (nie zapala sie Numlock, ani Capslock),
ale czasami dzialają 3 muszkieterowie zastosowani 2x.

Sciągnęłam A7V1007.awd z Asusa z sumą kontrolną E0FF
Uzylam aflash, przeczytał stary bios zapisał na dyskietkę.
Zapytal o nazwę nowego biosu, przeczytal sume kontrolną,
no i zapytal o akceptację. Za chwilę komunikat
file compare failed.
Probowalam dwukrotnie, ale to samo.
Udalo się przywrócić stary bios (ale juz ręce mi drżały).
Boję się probowac dalej.
Czy macie jakies pozytywne doświadczenia z biosami do tej płyty.
Jaka wersja jest najlepsza i sprawdzona. Ta ver. 1007 podobno
likwiduje konflikt IDE i karty dzwiekowej na PCI 4/5.
Moze dlatego sie wiesza?
 (Reszta kompa to Athlon750_at_750, 32Geforce 2MX,
HD IBM 30G siedzi na Promisie, RAM 128MB, SB128,
3Com905BTX) zainstalowane Via4in1 i Stery do Promisa,

Jakies pomyslyodnosnie Biosu i wieszania?

Smacznego jajka
Anka

poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl
(wyrzuć inv.)