Re: nieudany Bios upgrade A7V

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 05:22:05 MET DST

Moje podejrzenie to pamiec, mialem dosc podobny problem, komp nie dochodzil
nawet do ladowania windy i juz lezal i probowalem wszystko az wkoncu
wymienilem RAM i chodzi teraz cacy. Co do ladowania biosu to nie wiem, raz
tylko narazie robilem i sie udalo chociaz znowu musze bo nowy napewno
wyszedl.
pozdrowienia !
Greg