Re: nieudany Bios upgrade A7V

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 15:03:58 MET DST

> Sciągnęłam A7V1007.awd z Asusa z sumą kontrolną E0FF
> Uzylam aflash, przeczytał stary bios zapisał na dyskietkę.
> Zapytal o nazwę nowego biosu, przeczytal sume kontrolną,
> no i zapytal o akceptację. Za chwilę komunikat
> file compare failed.
Updatowalem do biosu 1007 z jakiejs wersji 1005x i bylo wszystko OK.
Wczesniej z wersji 1003 - byla standardowo - do 1004x i jeszcze w
miedzyczsie jakies 2 updaty i wszystko odbylo sie bez problemu ale z
drzacymi rekami - na poprzedniej plycie przez wrzucenie niewlasciwego biosu
spalilem proca. W miere kolejnych updatow rece coraz mniej drza ;)

Pozdrawiam !