Re: Nagrywarka, jaka wybrac

Autor: Karnos (karnos_at_atol.com.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 21:43:50 MET DST

jestem uzytkownikiem teaca 512EB i jak narazie jestem zadowolony az nadto
:))
a dlaciebie teraz polecam teaca 516 SCSI albo zwykleko 516 wedlug mnie ta
firma cieszy sie doskonala renoma i jest najleprza no ale coz sam
zdecyduj...
Użytkownik Adam Ślęzakiewicz <slezak_at_zasada.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9b7he2$7d4$1_at_news.tpi.pl...