Re: nieudany Bios upgrade A7V

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 23:07:09 MET DST

"AnkaS" <inv.stona_at_fuw.edu.pl> wrote in message

> Ponieważ komputer wiesza mi się niemal codziennie i zadne sztuki ]
> nie pomagają doszlam do wniosku, ze moze najnowszy bios pomoze.
> Wieszanie jest dziwne, bo zamarza ekran, ale kursor myszy chodzi,
> klawiatura martwa (nie zapala sie Numlock, ani Capslock),
> ale czasami dzialają 3 muszkieterowie zastosowani 2x.

mnie tu bardziej wyglada na wieszanie sie spowidu przegrzewania
sie procesora albo grafiki.
Czy wiesza sie podczas normalnej pracy czy w grach, a moze
podczas uzywania jakis programow.
Sprawdz w biosie jaka masz temperature procesora.
Poupinaj kable tak aby obiek powietrza w obudowie byl jak najlepszy
szczegulnie wokolo radiatora. Naloz (jak nie ma) paste
termoprzewodzaca miedzy radiator a procesor.
Jak karta sie grzeje to trzeba by wymienic.

Krzysiek