jak ja nie cierpie tych cholernych windziarzy

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Mon 30 Dec 1996 - 14:55:34 MET

On 1996-12-28 agatek said:

>Gregorio Kus <grego_at_RMnet.IT> wrote:
>: i zapewniam Cie ze syf robia praktycznie wylacznie windziarze

>Mnie tam nie musisz zapewniać, jesteśmy po tej samej
>stronie barykady :) A odczucia to mam całkiem podobne - czym system

To juz powstaja barykady :-)))? A gdzie ja sie biedny
podzieje ze swoim Multiuser DOS'em ? ;-)))

>dostępniejszy i łatwiejszy w pierwszym kontakcie, tym większe
>prawdopodobieństwo że dostanie się do niego jakiś palant.

Cos o W4WG 3.11: pani pisala pismo w WORD z pakietu OFFICE oczywiscie
pod Windows a konkretnie tabelke z lista uczestnikow spotkania.
Nacisnela cos, juz nie pamieta co, i zniknela jej klawiatura polska
programisty oraz wylecial Autostart przy ponownej probie uruchamiania
Windows. Poniewaz jest to podobno "system intuicyjny" wiec nie
znajac go doglebnie podjalem sie "naprawy". Zajelo mi to 3 godziny
zanim znalazlem driver klawiatury polskiej programisty i zmienilem
nazwe na zadany przez program doinstalowujacy Windows pradowpodobnie
oryginalny driver klawiatury zostal skasowany. Zmienione byly pliki
apli.grp i acces.grp (moglem znieksztalcic nazy) ale przez nadpisanie
bo UNDELETE'm nie udalo sie nic odzyskac.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;33;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive