Re: SoundBlaster

Autor: Robert A. Poplawski (poplawski_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 14:43:38 MET

makro_at_geocities.com (Robert Swieton) wrote:

>haj All,
>czy ktos wie jak niestandartowo mozna wykorzystac karte SB?
>Chodzi mi o wszelkiego rodzaju emulatory, modemy (np. do Packet
>Radio), dekodery (np. do SAT, PAGER'ow, DTMF) itp.
>Jezeli ktos wie cos na powyzszy temat (nazwa softu) plis o info.
W pakiecie FLEXNET (oprogramowanie wezla packet radio) znajduja
sie sterowniki umozliwiajace prace packet radio z uzyciem SB
(z predkocia 1200 i 9600 bps)
Dekoder DTMF do SB tez jest (co najmniej jeden :-) )
Poza tym sa programy do pracy SSTV (telewizja amatorska), FAX,
RTTY (dalekopis), cw (morse, telegrafia)

Pozdrawiam,
     Robert.

---
 poplawski_at_ias.wat.waw.pl