Dziecko ma klopot

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 14:56:21 MET

...polegajacy na tym, ze jego tatus (znaczy ja) chcial mu
zainstalowac pare programow do malowania i kolorowania, po ktorych w
setupie windy 3.1 zrobilo sie ciasno troszeczke, a zegar procka (386DX
40 Intela) w sysinfo zaczal pokazywac wartosci mniej wiecej 18,09.
Caly komputer pracuje wolniej i dziecko sie niecierpliwi.
Ma 8 MB RAMu, karte muz., podlaczony mikrofon i nic wiecej.
Co mam zrobic, zeby przyspieszyc mu dzialanie jego komputera?
Jest jakas rada?

              PAWEL ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl