Re: jak ja nie cierpie tych cholernych windziarzy

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 13:35:53 MET

On Sat, 21 Dec 1996 10:30:42 +0100, Mariusz Studzinski wrote:

>Sprawa jest prosta: Windows uzywa 100 razy wiecej ludzi niz OS/2
>dlatego tez istnieje 100 razy wieksze prawdopodobienstwo, ze wsrod
>Windziarzy znajdzie sie jakis dupek bez pojecia i kultury, ktory

to dosc racjonalne wytlumaczenie
ale jest tez i inne: uzywanie unixow, os'a, itd
to zwykle kwestia WYBORU podczas gdy uzywanie windows
to zwykle kwestia biernej akceptacji tego co sie pcha
drzwiami i oknami (oknami szczegolnie [przecie to windows :-)])
Zas zdolnosc wyboru wymaga MYSLENIA

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi