Re: jak ja nie cierpie tych cholernych windziarzy

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 13:30:48 MET

On Sat, 21 Dec 1996 09:16:35 +0100, Jacek Derejski wrote:

>Grego !!! Zlosc pieknosci szkodzi.
>Wokol siebie widze o wiele wieksze sk......stwo.
>Wystarczy obejrzec jakis tele. dziennik.

ale przeciez nie pisalem na 'polityke' tylko na 'pecet'
:-)

>Wesolych Swiat i takie tam.... :-)

wzajemnie. (szczegolnie takie tam)

Grego

>P.S. Mnie tez nie cierpisz ?? ;-)

kiedy jinks mowil 'jak ja nie cierpie tych cholernych myszy'
to mial na mysli pixi i dixi a nie wszystkie myszy swiata
:-)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi