Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 16:11:04 MET

Wed, 18 Dec 1996 08:01:28 +0100, Marx <mna_at_csbi.katowice.pl>
napisał(a):
>..
>A co powiecie na to: Kupiłem płytę. Popsuła się. Minęła już gwarancja,
>ale oddaję na rękojmię. Facet oddaje po 2 tygodniach płytę i mówi że nie
>była popsuta i żąda 350tys za sprawdzenie (taki zapis był na gwarancji
>ale ja oddałem na rękojmi!).

Zakładając, że rzeczywiście była dobra sprzedawca poniósł jednak jakiś
koszt tej operacji. Niekoniecznie 350 tys., ale mogłeś oddać do
expertyzy a nie zdać się na na sprzedawcę czy jego serwis. W końcu ile
miał za to wziąć ? Najprościej tyle samo ile w czasie gwarancji.

> Poza tym płyta BYŁA popsuta jak ją
>oddawałem! Co ja - nienormalny żeby dobrą płytę naprawiać???
>Zapłaciłem bo suma niewielka a komputer potrzebny. Ale i tak uważam że
>to GRANDA!

Jak możesz udowodnić, że była dobra to nie widzę problemu. Do sądu. W
przeciwnym wypadku musisz użyć innych argumentów.

> Marek Nazarko
> mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk