Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 08:01:28 MET

JAKUB LASAK wrote:

> ostatnio wszystkie "firmy komputerowe" wpisuja na pisemnej gwarancji
> 28 dni roboczych i kazdy sie musi na to zgodzic (jesli chce komputer)
W nowych przepisach które wchodzą w nowym roku będzie sobie można wybrać
czy popsuty sprzęt zwracasz w ramach rękojmi czy gwarancji (do tej pory
rękojmi można było użyć tylko po upływie terminu gwarancji). A na
rękojmie obowiązuje termin 14 dni, więc współczuję wam, sprzedawcy
sprzętu...

> a to sie zadko zdarza bo kazdy chce sprzedac ... i daje najwyrzej
> nowy dysk ... przynajmniej ja jeszcze nie spotkalem zwrotu kasy w
> swoim zyciorysie
Ja spotkałem i to w Optimusie! Do tej pory uważam to za cud.

> ja poprosze .. .nie bede juz slal drugiego listu wiec prosze w tym
>
> Jakub Lasak

A co powiecie na to: Kupiłem płytę. Popsuła się. Minęła już gwarancja,
ale oddaję na rękojmię. Facet oddaje po 2 tygodniach płytę i mówi że nie
była popsuta i żąda 350tys za sprawdzenie (taki zapis był na gwarancji
ale ja oddałem na rękojmi!). Poza tym płyta BYŁA popsuta jak ją
oddawałem! Co ja - nienormalny żeby dobrą płytę naprawiać???
Zapłaciłem bo suma niewielka a komputer potrzebny. Ale i tak uważam że
to GRANDA!

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)