Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 16:11:00 MET

16 Dec 1996 14:16:49 +0100, JLASAK_at_sgh.waw.pl (JAKUB LASAK)
napisał(a):

>jak mozna zgobic gwalancje przyklejona do dysku ?
>nozem/woda/rozpuszczalnikiem ?

Ot choćby z ciepła w sprzyjających okolicznościach może odpaść.

>przeciez na gieldzie gwarancje naklejaja na dysk i papierek nie jest
>juz potrzebny, jeszcze nie spotkalem sie z odmowa przyjecia takiej
>gwarancji ..

Gwaranacja to umowa i równie dobrze może być zawarta ustnie. Cały
kłopot polega na tym jak wtedy wykazać się, że takowa naprawdę została
zawarta. Praktyka rzeczywiście jest taka jak napisałeś. Ma to jednak
tyle wspólnego z gwarancją co odcisk palca sprzedawcy na twoim dysku,
czyli nic.

> Jakub Lasak

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907