Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 16:11:23 MET


18 Dec 1996 08:46:46 +0100, JLASAK_at_sgh.waw.pl (JAKUB LASAK)
napisał(a):

>pozatym, jeszcze czesto sie zdaza ze nie chca doliczac czasu naprawy
>chodzi mi o to ze jak lezy w servisie to na gwarancji (przynajmniej
>kisdys) wpisywali czas naprawy i o tyle przedluzal sie okres
>gwarancji, jakos ostatnio wyszlo to z praktyki ...

To wszystko reguluje umowa czy to spisana, słowna czy przepisy o
zwyczajowych warunkach gwarancji. Nie jestem po stronie sprzedawców,
ale umowa jest obustronna a więc obie strony muszą się zgodzić. Nie
oczekujcie, że ktoś inny za Was to załatwi. Im mniej pomysłów tym
łatwiej wybrać. Nie kupujcie w firmach i już. Rozmawiajcie z
konkretnymii osobami, które nie powołują się na pana boga, uzgodnijcie
warunki i stawiam na to, że będziecie przynajmniej tak samo
zadowoleni. Sami byście obawiali się, że niezadowolony klient
zniekształci Wam oblicze.

>
> Jakub Lasak

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:59:57 MET DST