Re: Generator dźwięku

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 07:53:40 MET

Piotr Pekala wrote:

> Napisz dokladnie o co Ci chodzi.
> Kiedys pisalem tego sporo, moze cos sie wykroi.
> Ale ostrzegam, do profesjonalnych zastosowan SB sie nie nadaje absolutnie.

To ma być prosta rzecz: do ustawiania magnetofonu potrzebna jest kaseta
serwisowa z nagranymi różnymi poziomami dźwięku o określonej
częstotliwości. Można to częściowo zastąpić generatorem. Taki generator
ma ustalanie częstotliwości podawnwego dźwięku , chyba obwiedni i coś
tam jeszcze. Zapytam dokładnie kogo trzeba bo elektronikiem nie jestem i
wiem tak tylko z grubsza o co chodzi.
W każdym razie SB powinien to potrafić (oczywiście tylko w ramach jego
możliwości). Aha, wiem że jego parametry (częstotliwość próbkowania
48kHh wystarczy).

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)