Autor: JAKUB LASAK (JLASAK_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 02:14:43 MET
>
> Okazuje sie ze istnieja przepisy ktore jasno mowia, ze w wypadku
> reklamacji sprzedawce obowiazuje 14 -dniowy termin wykonania naprawy.
ostatnio wszystkie "firmy komputerowe" wpisuja na pisemnej gwarancji
28 dni roboczych i kazdy sie musi na to zgodzic (jesli chce komputer)
> Termin ten moze ulec przedluzeniu jedynie za zgoda kupujacego,
> poswiadczona na pismie.
>
> Nastepna wizyta u sprzedawcy wygladala juz inaczej, a poniewaz nie
> dostalem nowego dysku to odebralem pieniadze za dysk.
a to sie zadko zdarza bo kazdy chce sprzedac ... i daje najwyrzej
nowy dysk ... przynajmniej ja jeszcze nie spotkalem zwrotu kasy w
swoim zyciorysie
>
> /Nazwa sprzedawcy jak i scisle dane dotyczace przepisow stosowanych w
> tych przypadkach sa u mnie. Jezeli jestescie zainteresowani to moge
> wam je powysylac na wasze adresy./
ja poprosze .. .nie bede juz slal drugiego listu wiec prosze w tym
Jakub Lasak
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:59:27 MET DST