Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 05:20:12 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199612160114.CAA31193_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Sun, 15 Dec 1996 16:45:52 +0100, Mike wrote:
> ja zas wcale do zwolennikow NT nie naleze. O ile doceniam go
> jako uzasadniony wybor systemu do pewnych zastosowan z czysto
> technicznego punktu widzenia, o tyle jestem jego goracym
> przeciwnikiem, poniewaz obawiam sie ze spowoduje on powiekszenie
> (juz bardzo szkodliwego) monopolu microsoftu.
>
> Grego

Czyli chodzi o sprawy poza technologiczne.
I czy jest etyczne abys jako fachowiec "nie lubil systemu" bo nie lubisz
producenta?
Etyczne wobec Twoich klientow?
MS ma tak dlugo monopol jak dlugo ma lepszy produkt.