Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 16:32:10 MET

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Czyli chodzi o sprawy poza technologiczne.
: I czy jest etyczne abys jako fachowiec "nie lubil systemu" bo nie lubisz
: producenta?

Nie wiem jak Grego, ale ja MS nie lubie jako producenta programow za sprawy
czysto techniczne i technologiczne.

: Etyczne wobec Twoich klientow?

A co, mam im g**** polecac? Czasem polecam, co mam im innego zasugerowac?

: MS ma tak dlugo monopol jak dlugo ma lepszy produkt.
Lepszy to on moze i jest. Tylko lata mijaja, a ten produkt ciagle nie jest
dobry i godny polecenia :-(.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |