Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 09:58:16 MET

On Tue, 17 Dec 1996, S.D. wrote:

> Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
> <199612160114.CAA31193_at_malcolm.rmnet.it>...

> Czyli chodzi o sprawy poza technologiczne.
[a.]> I czy jest etyczne abys jako fachowiec "nie lubil systemu" bo nie
lubisz
> producenta?
[b.]> Etyczne wobec Twoich klientow?
[c.]> MS ma tak dlugo monopol jak dlugo ma lepszy produkt.

ad a. Czemu nie?
ad b. Brak zwiazku
ad c. Absolutnie niekoniecznie. Bardzo czesto gorszy produkt wypiera
lepszy, albo z dwu produktow rownie dobrych po ostrej walce zostaje jeden,
lepiej promowany, ale nie lepszy.
Ogolnie argumenty do chrzanu.

merle