Re: Przesiadac sie?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 05:05:25 MET

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<slrn5bbj19.6t.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...

Jakas krucjata w imie "nie-wiadomo-czego"?
A dlacego niby trzeba tak postepowac?
Czy tak jak w przypadku www monopol miala netscape?
Przeciez to ie30 tutja goni a nie odwrotnie.

Macie racje Panowei lepeij uzywac gorszego oprogramowania aby tylko nie MS
bo przeciez tu chodzi o nasze fobie czy zabawy i o nic innego.

To ze MS stworzyl najgenialniejszy na swiecie OS, tak o WIN95 mowie sie
nie liczy?
Czy ktos z Was wie ilu ludzi dzieki win95 mialo okazje wspolpracowac z
komputerem? Ilu ludzi mialo okazje zobaczyc www czy korzystac z e-mail
dzieki latowsci uzytkowania wlasnie tego systemu?
WIN95 to genialny wynalazek - jescze nigdy interakcja z komputerem nie
byla tak prosta i jescze nigdy ludzie nie czuli sie tak swojsko patrzac na
ekran swojego PC.

PS Tak jestem luser, i lubie swoje win95 ktore u mnie nie pada i dziala tak
jak powinno zapewniajac kupe radochy w domu i sprawnosc, szybkosc w pracy.
Z Bogiem.