Grafika do strony WWW

Autor: Martin Morgan (MMORGAN_at_envirolink.org)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 18:57:46 MET

Wlasnie tworze sobie strone WWW, gdzie chcialbym umiescic animowany napis ' My Home PAGE' . Jednak przy tworzeniu kolejnych klatek przy pomocy PHOTO-PAINT'a 5.0 okazalo sie, ze w okolo czarnych jest biale tlo, co koliduje z kolorowym tlem mojej strony. Wtedy wzielem tlo z mojej strony i wstawilem je do kazdej klatki. Wszystko byloby OK gdyby nie to ze kazda klatka zajmuje teraz ok. 12kB(10 klatek to 120 kB! ).

Jak zrobic GIF'a bez bialego tla przy pomocy PHOTO-PAINT'a ?