Re: Grafika do strony WWW

Autor: Krzysztof Kaminski (krzychu_at_numen.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 11:51:14 MET

Martin Morgan wrote:

> Wlasnie tworze sobie strone WWW, gdzie chcialbym umiescic animowany napis ' My Home PAGE' . Jednak przy tworzeniu kolejnych klatek przy pomocy PHOTO-PAINT'a 5.0 okazalo sie, ze w okolo czarnych jest biale tlo, co koliduje z kolorowym tlem mojej strony. Wtedy wzielem tlo z mojej strony i wstawilem je do kazdej klatki. Wszystko byloby OK gdyby nie to ze kazda klatka zajmuje teraz ok. 12kB(10 klatek to 120 kB! ).
>
> Jak zrobic GIF'a bez bialego tla przy pomocy PHOTO-PAINT'a ?

Zapytaj:
http://www.cyf-kr.edu.pl/cgi-bin/ftp_search?where=All+Windows&what=gif+animator
dostaniesz listing programów do tworzenia animacji. Jest tam gdzieś
bardzo fajny PhotoImpact Gif Animator (więcej na temat:
http://www.ulead.com/) w pełni funkcjonalny przez 30 dni - potem
licencja :).

Pozdrowienia
Krzychu

--
(: Krzysztof A. Kaminski                 krzychu_at_numen.pl :)