Re: Podkrecanie CPU: wiecej strat, czy korzysci?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 23:28:15 MET

Sun, 15 Dec 1996 00:53:28 -0800, Pawel Sikora <pawel_at_pmc.com.pl>
napisał(a):

>Nie warto. Komputer chodzi za szybko, potem w pracy mi sie slimacza...
>
>Znalazlem takie P133 -> 200 (SI=635)
>
>Pentiumki maja na spodzie wytloczone albo iPP albo i75, i100, 133 itd.
>Te pierwsze nie maja blokady pomnazacza zegara i z reguly o oczko
>podkrecic mozna. Te drugie mozna podkrecic tylko wtedy jesli powiekszy
>sie zegar plyty (na tych na ktorch mozna) do 75 Mhz.
>Takie i133 chodza na 2x75=150 MHz.

Niekoniecznie. Ja mam i75. Aktualnie chodzi jako setka (66x1.5). Na
niektorych plytkach takze jako 120 (2x60) - na mojej po pewnym czasie
sie przegrzewa...

>Cyrixow ani K5 to w ogole sie nie powinno uzywac. Potem kazdy
>u ktorego sie bedzie reklamowac jakis wieszajacy sie osprzet powie,
>ze to wina niekompatybilnego procesora, abstrahujac od rzeczywistej
>jakosci idei w tych tych prockach...
>Pawel/

Z cyrixem akurat nie mialem zadnych problemow. Ale nie nalezy go
kupowac z innego powodu - tragiczny koprocesor...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)