Re: Trident 9440

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 23:28:21 MET

Sun, 15 Dec 1996 15:05:28 +0100, "Piotr M."
<gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de> napisał(a):

>Cos takiego bylo dolaczone na dyskietce i sluzylo do ustawiania
>trybow dla CADa, WordPerfecta i takich innych w DOSie (karta byla
>kupiona
>w czasie gdy brr95 wlasnie sie pojawil). A ten trajberek to v3.01.07,
>i mozna w zakladce 'Refresh Rate' ustawic sobie 75 Hz (nalezy wczesniej
>w zakladce setting wybrac 800x600x256). Ale brr95 nie chce

Mozna to ominac ustawiajac w DOS-ie zadana ilosc Hz, a w win95 ustawic
jakis prosty driverek dla konkretnego chipa.
Ja tak zrobilem (chociaz mam dzialajace drivery pod win95).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)