Re: miroVIDEO 20SV kontra ATI mach64

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 05:58:49 MET

On Fri, 13 Dec 1996 16:39:05 +0100, Krzysztof M. Obrzud wrote:

>miroVIDEO 20SV (2Mb VRAM) używam już od jakiegoœ czasu
>i uważam że jest całkiem niezła. Ostatnio widziałem jednak
>w akcji kartę ATI mach64 (1Mb EDO) i muszę powiedzieć
>że jestem pod wrażeniem. Nie miałem jednak możliwoœci lepiej się
>jej przyglšdnšć, proszę więc o wszelkie możliwe komentarze.

ATI Mach64 jest dzis karta juz dosc przestarzala,
ale jesli ktos nie zajmuje sie specjalnie grafika -
nadal uwazam ja za niezly wybor.
Nawet wiecej - w tej klasie cenowej nic lepszego nie
widzialem. Uzywam jej z przyjemnoscia od ponad roku,
a niedawno dolozylem jej drugi MB RAMu i dostala naprawde
niezlego kopa - stala sie praktycznie 2 razy szybsza.
(testy przed/po upgrade zamiescilem na pececie)
Dla mnie jej jedyna wada byl brak sterownikow do XFree,
ale teraz juz i ten problem zostal rozwiazany.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi