Re: miroVIDEO 20SV kontra ATI mach64

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 00:37:56 MET

On Fri, 13 Dec 1996 16:38:44 +0100, Krzysztof M. Obrzud wrote:

>Na oko ATI wydawa a siŕ szybsza, nie testowa em jej jednak adnym
>benchmarkiem. Czy ktoť testowa obie te karty i jest w stanie
>powiedzieŠ ktˇra z nich jest szybsza?

Z Miro 20SV mialem malo do czynienia, zrazilem sie do niej z powodu rozmaitych
klopotow z driverami: albo nie dzialaja, albo brak, albo co innego.
ATI mam od ponad roku i jestem bardzo zadowolony, doskonale drivery, w szczegolnosci
mozliwosc zapisania parametrow monitora (rozmiar i polozenie obrazu, czestotliwosc
i faza synchronizacji ) w EEPROM-ie karty.
Poza tym bardzo szybka. Jak do tej pory to jedyna szybsza karta jaka widzialem
byla Matrox Milenium, ale to sa juz calkiem inne pieniadze.
Zadna z kart opartych na S3 ktore widzialem nie byla szybsza od ATI.