Re: miroVIDEO 20SV kontra ATI mach64

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 09:24:51 MET

On 15 Dec 1996 06:48:08 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>ATI Mach64 jest dzis karta juz dosc przestarzala,
>ale jesli ktos nie zajmuje sie specjalnie grafika -
>nadal uwazam ja za niezly wybor.
>Nawet wiecej - w tej klasie cenowej nic lepszego nie
>widzialem. Uzywam jej z przyjemnoscia od ponad roku,
>a niedawno dolozylem jej drugi MB RAMu i dostala naprawde
>niezlego kopa - stala sie praktycznie 2 razy szybsza.

No to w sumie tak jak 20SV. Potestowalem je troche w trybach
z mniejsza iloscia koloroe (w ATI mam 1Mb), i wyszlo na to ze jest
polowe wolniejsza niz miro z 2Mb (tu z kolei nie moge wyjac pamieci bo
sa wlutowane). Podejrzewam ze po dolozeniu drugiego megabajta roznice
w szybkosci zrobia sie pomijalne.