Re: Explorer 4.0

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 05:48:03 MET

On Fri, 13 Dec 1996 13:31:42 +0100, Radoslaw Poplawski wrote:

>13 Dec 1996 00:59:19 +0100, omasz_at_rubikon.net.pl (Tomasz Moskot)
>napisa (a):

>Pierwszy raz widze taki naglowek. Jak dla mnie - bomba!

dla mnie tez.
ciekaw tylko jestem kto tez go sobie wykoncypowal
czy p.Tomasz Moskot ma program ktory mu pozwala na reczne wstawianie
tego typu pierdol czy tez jest to kolejny dowcip M$ z zakresu:
"najpiekniejsze w pracy dla microsoftu jest to ze microsoft
ma moc ustanawiania standardow, i co wazniejsze: ich zmieniania"
jak to sie kiedys (zbyt otwarcie, oj natarl mu uszu Billy G.)
wyrwalo jedemu z dyrektorow M$ na konferencji prasowej

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi