Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 14:03:31 MET

Thu, 12 Dec 1996 08:08:58 +0100, Marx <mna_at_csbi.katowice.pl>
napisał(a):

>Z Windows 95 :)
>Posiadałem GUS classic z 1Mb i Windoze. Bez zainstalowanego GUS nie
>wieszał się zbyt często. Po zainstalowaniu nowych driverów pady zaczęły
[ciach]

No tak, cos zle zainstalowalem. Oczywiscie wina karty...

>Windowsowi jakby reką odjął. A potem mi się GUS popsuł i po barszczu.

"Sam sie popsul"?

>A czy mam ci wypisać listę gier, których GUS nie obługują? I nie są to
>bynajmniej same starocie.

To maja byc nowe (nowoczesne gry). I dosc popularne - tak zebym mogl
sprawdzic...

>A spróbuj pod WIN puścić jednocześnie MIDI, jakiegoś sampla, oraz
>domiksowane Line-in i Mic-in. Kupa blada.

Aha, rozumiem, ze kazdy poczatkujacy tak robi... (nie probowalem, ale
sadzac po opisie Twoich problemow nie zdziwilbym sie, gdyby sie dalo).

>Nie wspominając że ładowanie za każdym razem patchy do pamięci wprowadza
>pewne opóźnienia.

Ja bym jeszcze zaznaczyl, ze GUS jest dluzszy od SB.

>Nie wpominając że czasem patche w pamięci się chrzanią i słychać
>sieczkę.

Ooo, to nowe!

>Nie wpominająć że oprócz dem mało co wykorzystuje pełne możliwości GUS
>(gry zazwyczaj ograniczają się do MIDI).

Obawiam sie, ze w przeciwienstwie do SB+WAVE, mozliwosci GUSa zawsze
musza byc wykorzystane prawie w calosci.

>NADAL BĘDZIESZ DORADZAŁ GUSA?
>Jeśli tak to dyskusja jest bezproduktywna.

A Ty zamiast GUS-a doradzasz SB? Bo jesli tak, to dyskusja faktycznie
jest bezproduktywna.

>Do gier jak najbardziej się toto nie nadaje.

Jak i zapewne kazda karta z GM...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)