Re: karty TVSAT-zmiana adresu !!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 14:03:43 MET

Fri, 13 Dec 1996 09:59:31 GMT, webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl (Radek
Raciniewski) napisał(a):

>A co to ma do rzeczy?

A co miala do rzeczy Twoja uwaga, ktora zreszta skrzetnie wyciales...

>Wolność Tomku w swoim domku...

Witamy przybysza z afrykanskiej dzungli! Zreszta to bylo chyba
inaczej...

>Bo jak nie mam nic konkretnego do powiedzenia, to siedzę cicho i nie
>przypieprzam się do każdego.

No to niezle zaczales! Na razie 100% Twoich postingow to
przypieprzanie sie, wiec raczej nie masz kogo pouczac. To juz
faktycznie lepiej siedziec cicho...

> Człowieka sprawa co robi ze swoją stroną.
>Ty nie jesteś bogiem, żeby mu mówić co ma robić.

Nie mowilem mu. Tylko sie pytalem. NAUCZ SIE CZYTAC! A swoja droga za
malo Ci placi... takie poswiecenie.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)