Objawienie Boga by³o: karty TVSAT-zmiana adresu !!!

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 15:13:39 MET

i tak byæ powinno ale Mr Pop³awski chyba siê nudzi w pracy

> No to niezle zaczales! Na razie 100% Twoich postingow to
> przypieprzanie sie, wiec raczej nie masz kogo pouczac. To juz
> faktycznie lepiej siedziec cicho...

 Mr R.P. uwielbia siê k³óciæ a na dodatek ma siê za wszystkowiedz±cego
(Bóg jaki¶ czy co?). Oto tematy postingów na które da³ dzi¶ odpowied¼
(niestety tylko drobna ich czê¶æ wnios³a sensownego do tematu).

szlifowanie 8-)
Poczatki zmierzchu Windows NT
Explorer 4.0
Jaki dysk warto kupic?!?!
dyskietki amigowe
Klopot z W95 i gierka DOS
Plyta ATX+win95 - problem drugiej stacji!
Przesiadac sie?
Sound Card Shuttle 3d

W zwi±zku z tym uwa¿am ¿e dyskusje z Mr Pop³awskim nie maj± sensu

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)