Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 08:08:58 MET

Radoslaw Poplawski wrote:
> Aha, i tam znajde upgrade do kazdej karty Sb compatible z wavem z
> 2mln?
A co chcesz upgradować?
Jeśli patche, to ja mam kartę TRUMP za 2mln zł która ma 0,5Mb RAM i tez
mogę sobie ładować jakie chcę.

Popieram, o to właśnie w tym chodzi

> Coscie sie tak uparli z ta kompatybilnoscia! Z czym to GUS nie chce
> chodzic?
Z Windows 95 :)
Posiadałem GUS classic z 1Mb i Windoze. Bez zainstalowanego GUS nie
wieszał się zbyt często. Po zainstalowaniu nowych driverów pady zaczęły
się regularnie i to przez sterowniki GUS (ładna niebieska plansza z
dokładnym opisem). Zainstalowałem nowsze drivery, ale nic to nie dało.
Przeistalowałem WIN, próbowałem na innym komputerze, mieszałem
przerwaniami i DMA i nic nie pomagało. Po odinstalowaniu sterowników
Windowsowi jakby reką odjął. A potem mi się GUS popsuł i po barszczu.

A czy mam ci wypisać listę gier, których GUS nie obługują? I nie są to
bynajmniej same starocie.

A spróbuj pod WIN puścić jednocześnie MIDI, jakiegoś sampla, oraz
domiksowane Line-in i Mic-in. Kupa blada.
A na Trumpie chodzi bez problemów.
Nie wspominając że ładowanie za każdym razem patchy do pamięci wprowadza
pewne opóźnienia.
Nie wpominając że czasem patche w pamięci się chrzanią i słychać
sieczkę.
Nie wpominająć że oprócz dem mało co wykorzystuje pełne możliwości GUS
(gry zazwyczaj ograniczają się do MIDI).

NADAL BĘDZIESZ DORADZAŁ GUSA?
Jeśli tak to dyskusja jest bezproduktywna.

> PS. No coz, gdyby Roland byl za 2mln - to tez pewnie bylaby okropna
> karta. PRZECIEZ NIEKOMPATYBILNA!
Do gier jak najbardziej się toto nie nadaje.

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)