Propozycja nowej grupy (było: Re: karty TVSAT-zmiana adresu !!!)

Autor: Piotr Wisniewski (zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 10:42:31 MET

Witam!

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com) wrote:
: Fri, 13 Dec 1996 09:59:31 GMT, webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl (Radek
: Raciniewski) napisał(a):
: >Dnia Thu, 12 Dec 1996 20:11:24 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
: >Poplawski) napisał był:
: >
: >>A Ty jestes prawnikiem Alfsatu? Czy moze na uczelni tez masz strone
: >>"handlowa"?
: >A co to ma do rzeczy?
: A co miala do rzeczy Twoja uwaga, ktora zreszta skrzetnie wyciales...
: >>Jak widac moja strona na Geocities nie jest handlowa. Co nie znaczy,
: >>ze nie chcialbym wykorzystywac prywatnej strony do dzialalnosci
: >>zarobkowej.
: >Wolność Tomku w swoim domku...
: Witamy przybysza z afrykanskiej dzungli! Zreszta to bylo chyba
: inaczej...
: >>Moze nieuwaznie czytasz. A w ogole Ty jakies rady dajesz? Jakos sobie
: >>nie przypominam...
: >Bo jak nie mam nic konkretnego do powiedzenia, to siedzę cicho i nie
: >przypieprzam się do każdego.
: No to niezle zaczales! Na razie 100% Twoich postingow to
: przypieprzanie sie, wiec raczej nie masz kogo pouczac. To juz
: faktycznie lepiej siedziec cicho...
: > Człowieka sprawa co robi ze swoją stroną.
: >Ty nie jesteś bogiem, żeby mu mówić co ma robić.
: Nie mowilem mu. Tylko sie pytalem. NAUCZ SIE CZYTAC! A swoja droga za
: malo Ci placi... takie poswiecenie.

Proponuję utworzyć nową grupę:
alt.rec.klutnie.pl
Parę osób powinno to zainteresować ;-))))))

Zwierzak

------
zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl