Re: karty TVSAT-zmiana adresu !!!

Autor: Radek Raciniewski (webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 10:59:31 MET

Dnia Thu, 12 Dec 1996 20:11:24 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
Poplawski) napisał był:

>A Ty jestes prawnikiem Alfsatu? Czy moze na uczelni tez masz strone
>"handlowa"?
A co to ma do rzeczy?
>Jak widac moja strona na Geocities nie jest handlowa. Co nie znaczy,
>ze nie chcialbym wykorzystywac prywatnej strony do dzialalnosci
>zarobkowej.
Wolność Tomku w swoim domku...
>Moze nieuwaznie czytasz. A w ogole Ty jakies rady dajesz? Jakos sobie
>nie przypominam...
Bo jak nie mam nic konkretnego do powiedzenia, to siedzę cicho i nie
przypieprzam się do każdego. Człowieka sprawa co robi ze swoją stroną.
Ty nie jesteś bogiem, żeby mu mówić co ma robić. Zresztą nie jestem
pierwszą osobą, która zauważa działalność takich ludzi na newsach...

Radetzky