Inet dla netszkapy czy netszkapa dla inetu [ bylo: Czy moja wersja Win95 ma FAT32?]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 17:50:15 MET

On Mon, 9 Dec 1996 22:03:00 +0100, Radoslaw Poplawski wrote:

>9 Dec 1996 17:48:13 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisa (a):

>Lepszego? Ja uzywam glownie PC do Inetu (Agent, Netscape),
>cos tam robie w HTML (Homesite), czasami Corel, grzebie
>sie w rys. (Photoshop)

No coz, Radku,
kazdemu
  [NAWET MNIE :-) bo wlasnie ostatnio twierdzilem mylnie
   jakoby partycja bootmanagera miala obowiazek stac na
   poczatku lub na koncu dysku]
zdarza sie palnac buraka.
tym razem trafilo na Ciebie.
Uzywasz PC do Inetu po to aby uzywac programow Agent i Netscape?
Czy tez moze raczej uzywasz inetu do (naprzyklad) pozyskiwania
informacji za pomoca poczty elektronicznej i www?
Jezeli to pierwsze to rzeczywiscie - agenta dla OS/2 nie ma,
a netszkapa dopiero nadchodzi (choc kolejne bety i podpisana
umowa z IBM pozwalaja zywic spore nadzieje)
Natomiast jesli to drugie - to zapewniam Cie ze do buszowania
po internecie OS/2 nadaje sie znacznie lepiej.

to samo dotyczy pozostalych wymienionych przez Ciebie "celow".
Corel dla OS/2 jest, ale stary,
Photoshopu nie ma (mozna uzywac tego spod w3.x)
Ale jesli zamiast uzywac okreslonych programow
masz raczej na mysli wykonanie jakichs okreslonych zadan
graficznych za pomoca komputera, to oferta w tym zakresie
istnieje i dla OS/2. (w szczegolnosci edytorow html ilosci
nieprzeliczalne)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi