Re: Inet dla netszkapy czy netszkapa dla inetu [ bylo: Czy moja wersja Win95 ma FAT32?]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 21:29:01 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

[...]
>Jezeli to pierwsze to rzeczywiscie - agenta dla OS/2 nie ma,
>a netszkapa dopiero nadchodzi (choc kolejne bety i podpisana
>umowa z IBM pozwalaja zywic spore nadzieje)
>Natomiast jesli to drugie - to zapewniam Cie ze do buszowania
>po internecie OS/2 nadaje sie znacznie lepiej.
[...]

Musze dodac, ze Forte Agent pod WIN-OS2 chodzi jak burza !
Mam go w pracy 'na pokladzie' przez caly dzien, niezaleznie
od tego, ile i jakie jeszcze programy pracuja obok.
Bez zadnego problemu uruchamia tez OS-owe przegladarki do
GIF-ow i Netszkape beta-2.
W zasadzie juz przestalem szukac newsreadera 'native OS/2'
o takich wlasciwosciach jak Agent, bo po prostu nie musze.
Jedyne, co mi w nim przeszkadza to fakt, ze ludzie czytajacy
naglowki postingow moga mnie wziac za windziarza ;-)))

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2