Re: Inet dla netszkapy czy netszkapa dla inetu [ bylo: Czy moja wersja Win95 ma FAT32?]

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 22:11:10 MET

10 Dec 1996 18:00:38 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisał(a):

>Uzywasz PC do Inetu po to aby uzywac programow Agent i Netscape?
>Czy tez moze raczej uzywasz inetu do (naprzyklad) pozyskiwania
>informacji za pomoca poczty elektronicznej i www?
>Jezeli to pierwsze to rzeczywiscie - agenta dla OS/2 nie ma,

Czyli pierwszy powod, zeby jednak uzywac windy miast osa. Agent to
gros mojego czasu spedzonego w inecie.

>a netszkapa dopiero nadchodzi (choc kolejne bety i podpisana
>umowa z IBM pozwalaja zywic spore nadzieje)

"Pozwalaja zywic". No coz, poki co to w windzie to juz jest!

>Natomiast jesli to drugie - to zapewniam Cie ze do buszowania
>po internecie OS/2 nadaje sie znacznie lepiej.

Calkiem mozliwe, ale ja wciaz nie wiem dlaczego...

>to samo dotyczy pozostalych wymienionych przez Ciebie "celow".
>Corel dla OS/2 jest, ale stary,

No wlasnie!

>Photoshopu nie ma (mozna uzywac tego spod w3.x)

Czyli nic dobrego.

>Ale jesli zamiast uzywac okreslonych programow
>masz raczej na mysli wykonanie jakichs okreslonych zadan
>graficznych za pomoca komputera, to oferta w tym zakresie
>istnieje i dla OS/2. (w szczegolnosci edytorow html ilosci
>nieprzeliczalne)
>Grego

Oferta moze i istnieje, ale jest bardzo skromna. I nawet sami osowcy
nie bardzo wiedza, co na ten system wypuszczono. Zauwaz, ze wiesz do
czego sluzy photoshop na windzie, a nie znasz odpowiednika dla OS.

PS. Co do edytorow HTML: czy ktos zna cos dla OS-a klasy Homesite'a
(lub FP :)) )? Bo wlasnie jedzie do mnie Merlin, a os-notepada uzywac
nie chce...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)