Re: CD-ROM pytanie

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 15:42:15 MET

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com) wrote:
: 5 Dec 1996 17:07:21 GMT, maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras)
: napisał(a):

: >Jest sporo roznych typow napedow cd-rom na rynku, ale nie slyszalem zadnych
: >opinii na temat Panasonic'a (szczegolnie x8).
: >Czy ktos mial moze jakies (przykre lub mile) doswiadczenia z takowym i moglby
: >porownac go do innych.

: Po co Ci Panasonic? Pokaz mi jakis CD, ktory bedzie mial krotszy czas
: dostepu od TEAC-a... No i bedzie ladniejszy i bedzie mial szybciej
: wysuwana tacke! :)

: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

Na szybkosci wysuwania tacki nie zalezy mi. Bardziej istotne to:
1. obslugiwane formaty (akurat Panasonic obsluguje chyba wszystko)
2. wydajnosc deklarowana i praktyczna - no wlasnie dlatego sie pytam -
   np. jak mocno obsluga angazuje procesor
3. czy ma np. audio play
4. i w ogole jak sie cd-ek spisuje (np. czytanie uszkodzonych plyt)

A TEAC slyszalem , ze jest dobry ale akurat we Wroclawiu nie znalazlem go.

maf