Re: CD-ROM pytanie

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 15:51:14 MET

9 Dec 1996 14:42:15 GMT, maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras)
napisał(a):

>Na szybkosci wysuwania tacki nie zalezy mi. Bardziej istotne to:
>1. obslugiwane formaty (akurat Panasonic obsluguje chyba wszystko)
>2. wydajnosc deklarowana i praktyczna - no wlasnie dlatego sie pytam -
> np. jak mocno obsluga angazuje procesor
>3. czy ma np. audio play
>4. i w ogole jak sie cd-ek spisuje (np. czytanie uszkodzonych plyt)
>A TEAC slyszalem , ze jest dobry ale akurat we Wroclawiu nie znalazlem go.
>maf

Zajrzyj do grudniowego PCWK - testy sporej liczby CD-kow. Aha,
jedynym, ktory zalapal sie na BestChoice i nie ma odlotowej ceny byl
wlasnie TEAC8x (obok Plextorow i Diamonda, he, he), no i Goldstar 8x.
Toshiby i Aztechy ponizej Mitsumi, he, he i tak nigdy nie lubilem tych
napedow.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)