Re: TSENG ET6000

Autor: MATRIX (matrix_at_rubikon.net.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 15:52:42 MET

> Tak zachwalasz Tsenga - uzywasz oryginalki czy jakiegos noname -?

Nie bardzo rozumiem co znaczy orginal czy noname, uzywam karty TSENG ET
6000 kupionej u dealera Tsenga

> Sledze to co sie dzieje w kartach od paru miesiecy, co prawda nie
> testowalem Matroxa ale Tsenga owszem - prawde mowiac na 486 byl
> cienki, w ogole nie zglaszal sie w BIOS'ie a w Windowzie moja S3 Trio
> 32 chodzila lepiej... ( Nie mowiac o MPEG - te byly beznadziejne)

Testowalem zarowno Matroxa Millenium (4MB) jak i Tsenga ET6000 (2,5 MB oraz
5MB) faktycznie Tseng z 2,5 MB tylko dorownuje Matroxowi z 4MB. W testach
Landmark na porownywalnych komputerach Matrox 5200 pkt - Tseng 5100 pkt.
Zabawa zaczyna sie po wlozeniu dodatkowych 2,5 MB pamieci. Tseng osiaga
wtedy wynik ponad 16000 !!! pkt.
Dla porownania 2MB karta S3 Virge osiaga w tym tescie 5100 pkt.
Tak ze nie wiem co za Tsenga testowales i na czym, ale podejrzewam ze
zostales zwiedziony owiana legenda Matroxa, ktorego konstrukcja jest juz w
tej chwili z lekka przestarzala

> (tylko mi nie mow ze musze przejsc na pentiuma, zeby to zobaczyc !!)
Nie musisz przechodzic na Pentium, co prawda ja testowalem te karty na
komputerach Pentium 133 i 150 oraz na Cyrixie 6x86 166.

Dodam rowniez, ze komputer z Matroxem dysponowal pamiecia RAM 128MB
natomiast te z karta Tsenga i Virge "tylko" 32MB.